پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۲

ادای احترام به خانواده‌های شهدای کارگری شرکت صنایع غذایی رضوی

به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، جمعی از مدیران شرکت صنایع غذایی رضوی با حضور در منزل خانواده شهدای کارگری این شرکت، از صبر و استقامت‌شان تجلیل و از آن‌ها دلجویی کردند.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت هفته کار و کارگر، مجتبی هادیان مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، محمدعلی اربابی مشاور تولیت در امور ایثارگران آستان قدس رضوی و... با حضور در منزل خانواده‌‌های این شهدای والامقام، یاد و خاطره‌شان را گرامی داشتند.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی اظهار کرد: خانواده شهیدان با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگی را انجام دادند.

هادیان، هدف از این دیدارها را تجدید میثاق با شهدا و راه آنان در حفظ و پاسداشت اسلام و این مرز و بوم و همینطور ادای احترام به خانواده‌های شهیدان عنوان کرد.

او با اشاره به نقش موثر و پر رنگ کارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدای شرکت صنایع غذایی رضوی در خطوط تولید کارخانه مشغول به کار بودند و چرخ تولید با همت آن‌ها هدایت می‌شد اما با شروع جنگ تحمیلی همراه با سایر اقشار مردم در عرصه‌های مختلف جنگ نقش‌آفرینی کردند. 

او ادامه داد: شهدای کارگر با کوشش در حوزه صنعت و در راه دفاع از کشور عزیزمان و سربلندی آن، ایثار کردند. 

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصادی کشور تصریح کرد: تلاش این قشرِ زحمت‌کش جامعه بود که عزت و خوداتکایی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

گفتنی است، شرکت صنایع غذایی رضوی(نان قدس رضوی) در دوران هشت سال دفاع مقدس و در راه دفاع از میهن اسلامی، ۶ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 
شهید محمود صابری در سال ۱۳۶۱ در منطقه رقابیه، شهید حسین عبدی سرآسیاب در سال ۱۳۶۵ در منطقه مهران، شهید حسن رضا ربانی در سال ۱۳۶۶ در جزیره مجنون، شهید عبدالصمد بهلول در سال ۱۳۶۳ در منطقه چنانه، شهید محمد عبدی در سال ۱۳۶۵ در منطقه بوارین و جانباز محمد مختاری در سال ۱۳۸۱ پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحت ترکش‌های هشت سال دفاع مقدس به درجه والای شهادت نائل شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی