پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۴

پیکر پاک شهید تازه تفحص شده محمدمهدی فانی مهمان میقات‌الرضا شد

در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) حرم مطهر برادر گرامی امام رضا(ع) میزبان پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «محمدمهدی فانی» شد.

به گزارش آستان نیوز، در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «محمدمهدی فانی»  میهمان مضجع منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس شد و مردم این شهرستان با پیکر پاک این شهید عزیز وداع کردند.

ویژه برنامه «محفل اشک» در جوار پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «محمدمهدی فانی» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همراه با روایتگری و مناجات خوانی برپا و مراسم وداع با این شهید والا مقام در جوار مزار مطهر شهدای آرمیده در آستان مبارک و مضجع منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با حضور باشکوه مردم ولایتمدار طبس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اسلامی‌فر از سخنوران برجسته حرم مطهر رضوی و مرثیه‌سرایی و قرائت دعای روحبخش کمیل توسط کربلایی حسین داریوش مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) ادامه یافت.  
حجت الاسلام و المسلمین اسلامی‌فر در این محفل با بیان اینکه کسانی که در راه خدا با جان و مالشان جهاد می کنند رستگارانند، گفت:  بالاترین کمال برای هر انسانی رسیدن به مقام شهادت است و بهترین مرگ شهادت در راه خداست.
لازم به ذکر است خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با حضور در فرودگاه شهدای طبس در مراسم استقبال از شهید تازه تفحص شده محمدمهدی فانی شرکت کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی