پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۸

سکوی تامین مالی جمعی رضوی؛ بستری برای پیوند کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی گفت: سکوی تامین مالی جمعی رضوی اولین و تنها پلتفرم تامین مالی خرد در شرق کشور است که با مجوز رسمی فرابورس ایران، دسترسی صاحبان کسب‌وکارهای نوآور، خلاق و دانش‌بنیان را به سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی تسهیل می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، مجید منفرد در جلسه‌ای که به منظور آشنایی جمعی از دانشجویان دانشگاه امام رضا با فعالیت‌های شرکت کسب‌وکار رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در تلاش هستیم با فرآهم‌ آوردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطمئن، متنوع و سودآور، امکان کسب منافع اقتصادی را در کنار کارآفرینی اجتماعی برای سرمایه‌گذاران خرد و کلان مهیا کنیم.

او با اشاره به سامانه پیشه به عنوان یکی از خدمات این شرکت خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از سامانه پیشه می‌توانند بدون حضور واسطه‌ها، محصولات و یا خدمات جانبی مورد نیاز کسب‌وکار خود را در بازاری شفاف و رقابتی از مطمئن‌ترین تامین‌کنندگان، به آسانی تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی با تاکید بر نقش سامانه پیشه بر ثبات و بهبود شرایط کسب‌وکارهای کشور افزود: این سامانه یک درگاه ارائه خدمات دو سویه به کسب‌وکارها است که با هدف تسهیل امور و رونق کسب‌‌وکارهای تولیدی، امکان ارتباط آن‌ها به یکدیگر و نیز تامین‌کنندگان کالا و خدمات را ساده‌تر می‌کند.

 

عرضه عطر رضوی با ۱۷ رایحه

در این جلسه مدیر تولید شرکت کسب‌وکار رضوی هم گفت: سوغات متبرک رضوی بخشی از خانواده بزرگ شرکت کسب‌‌وکار رضوی است که مهم‌ترین هدف آن علاوه‌بر ایجاد و توسعه اشتغال پایدار با محوریت صنایع دستی، ارائه ره‌آوردی نو از سفر به مشهدالرضا(ع) است.

صادق گنابادی اظهار کرد: باتوجه به عدم ارائه و دسترسی به عطر متناسب با شرایط استاندارد و ضوابط بهداشتی برای زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، آستان قدس رضوی مأموریت تولید و عرضه عطر با نشان تجاری رضوی را از ۵ سال پیش به این شرکت سپرد و در حال حاضر نیز عطر رضوی با 17 نوع رایحه به بازار عرضه می‌شود.

او کیفیت مواد اولیه، روش فرآوری و ساخت را مهم‌ترین دغدغه خانواده عطر رضوی در مراحل تولید این محصول عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و مستمری که در این چند سال صورت گرفته، سعی شده است محصولی در خور شأن زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) تولید و عرضه شود.

مدیر تولید شرکت کسب‌وکار رضوی همچنین توضیحاتی را درخصوص چگونگی فرایند تولید محصولات سوغات متبرک رضوی در این شرکت ارائه و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی