پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۹

عرضه تازه‌ترین انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک در نمایشگاه کتاب تهران

تازه‌ترین انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی، در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی و عرضه شده است. 

به گزارش آستان نیوز، مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، تازه‌ترین انتشارات و دیگر منشورات این گنجینه تاریخی را در چارچوب کتاب و کتابچه در ۶۷ عنوان با هدف معرفی گوشه‌ای از فعالیت‌های حوزه نشر این مؤسسه و همچنین بهره‌مندی فرهنگ‌دوستان و پژوهشگران از این آثار در غرفه آستان قدس رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه کرده است. 
این مجموعه انتشارات، موضوع‌های گوناگون در زمینه‌های موزه‌ای، کتابخانه‌ای و فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی با رویکردهای تخصصی گنجینه آثار تاریخی کتابخانه و موزه ملی ملک را دربرمی‌گیرد.
علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از تازه‌ترین انتشارات این موقوفه می‌توانند به غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی «خیابان شهید بهشتی، مصلی تهران، شبستان اصلی، سالن ۱، راهروی ۲۶، نبش درب ۸۸» مراجعه کنند. 
این خبر حاکی است، سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم»، از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ 1403 پذیرای کتاب‌دوستان است.
شایان ذکر است، کتابخانه و موزه ملی ملک توسط زنده‌یاد حاج حسین آقا ملک در سال 1316 شمسی بر بارگاه ملکوتی رضوی وقف شده است و در حال حاضر همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت 8:30 تا ساعت 16:30 به نشانی «تهران، خیابان امام خمینی(ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» میزبان اهل علم و هنر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی