پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در دوره توانمندسازي كاركنان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) مطرح شد؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۹

آزمون و خطا در مديريت جايگاهي ندارد

دانشيار دانشگاه بين المللي امام رضا (ع) گفت: فضاي سازماني مملو از مسايلي است كه حل كردن آن نياز به تفكر دارد و آزمون و خطا در مديريت جايگاهي ندارد.

به گزارش آستان‌نیوز، دكتر محسن مرادي در سومين جلسه دوره توانمندسازي آموزشي و فرهنگي كاركنان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) كه توسط معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه و با موضوع «مديريت رفتار سازماني در دانشگاه» در سالن شهيد سليماني واحد خواهران برگزار شد، با اشاره به مدل   T&E در مديريت گفت: فضاي سازماني مملو از مسايلي است كه حل كردن آن نياز به تفكر دارد و بر اساس روش هاي علمي انجام كار و حل مسايل بدون تفكر و بر اساس آزمون و خطا جايگاهي در مديريت ندارد.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي با اشاره به ضرورت آشنايي با سه مؤلفه ي شناخت، تبيين و پيش بيني در رفتار سازماني عنوان كرد: در فضاي سازماني بايد افراد را شناخت و تفاوت ها و ويژگي هاي شخصيتي آن ها را مورد نظر قرار دهد، زيرا همه افراد با يكديگر تفاوت دارند.
اين استاد دانشگاه، توجه به همگان، توجه به جزئيات، پرهيز از تصورات ذهني غلط و بزرگ بيني، پذيرش حرف حق، توجه به تفاوت ها و شروع تغييرات از مديران را فاكتورهاي مهمي برشمرد كه در حوزه مديريت رفتار سازماني بايد مورد توجه قرار گيرد.
به گفته اين مقام مسئول، اقتدار و ابهت، اصلي جدايي ‌ناپذير از مديريت موفق و رفتار سازماني است.
دكتر مرادي در ادامه مهارت فني يكي از مهم‌ ترين و اصلي ‌ترين مهارت مورد نياز براي يك مديريت كارآمد معرفي كرد و توضيح داد: يكي از مشخصه هاي يك مدير توانمند اين است كه در حوزه تخصصي مجموعه و سازمان خود توانايي و تبحر كافي و لازم را داشته باشد و علاوه بر آن، با تسلط بر مهم ‌ترين قابليت ‌هاي مديريتي و اطلاعات پايه اي، بتواند مجموعه خود را به سمت پيشرفت راهنمايي كند.
شايان ذكر است، در پايان سومين جلسه توانمندسازي آموزشي و فرهنگي كاركنان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه بين المللي امام رضا (ع) با حضور رئيس اداره برنامه ‌ريزي منابع انساني و نمايند اداره ارتباطات مردمي مركز ارتباطات و رسانه، پرسشنامه هاي طرح «نگرش‌سنجي منابع انساني آستان قدس رضوي» بين كاركنان و اعضاي هيئت علمي توزيع و تكميل گرديد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی