پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی خبر داد؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۰

تقویت خدمات فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در دهه کرامت

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از تقویت نیروها و خدمات پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی و دارالشفای امام(ع) برای ارائه خدمات به بیماران زائر و مجاور در دهه کرامت خبر داد. 

دکتر مهدی سلطانی‌فر با اعلام این خبر در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: این مؤسسه با توجه به پیش‌بینی حضور پرشور دلدادگان امام هشتم(ع) در دهه کرامت در اماکن متبرکه رضوی، بر میزان نیروهای فعال خود در 11 پایگاه ثابت و شبانه‌روزی فوریت‌های پزشکی این آستان مقدس می‌افزاید. 

او ادامه داد: این افزایش نیروی اورژانس حرم مطهر با هدف حفظ سلامت و آرامش‌خاطر زائران و مجاوران در دهه کرامت و با مشارکت خادمیاران سلامت رضوی از ایام میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) آغاز خواهد شد. 

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: خدمات درمانی به بیماران اورژانسی در پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر از جمله مرکز مجهز صحن امام حسن مجتبی(ع) ارائه می‌شود و در صورت نیاز بیماران برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی با 4 دستگاه آمبولانس‌ مستقر در اماکن متبرکه به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اعزام می‌شوند.
او تأکید کرد: همچنین با توجه به حضور گسترده محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) در شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) در این آستان نورانی، تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات پزشکی با مشارکت نهادهای همکار در این ایام در دستور کار مؤسسه قرار دارد.
 

فعالیت شبانه‌روزی رادیولوژی دارالشفای امام(ع)
دکتر سلطانی‌فر اظهار کرد: دارالشفای امام(ع) در جوار بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی نیز با تقویت نیرو در بخش‌های مختلف از جمله پزشکان عمومی، اورژانس و تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی، آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به بیماران در دهه کرامت است همچنین در این ایام بخش رادیولوژی دارالشفاء نیز به صورت 24 ساعته فعال خواهد بود. 
وی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی از طریق تماس با شماره‌ داخلی 2424 و شماره‌ عمومی 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ ارائه‌ خدمات به بیماران اورژانسی در این آستان مقدس است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی