پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۰

شرکت خمیرمایه رضوی برای دهمین‌بار صادرکننده نمونه خراسان رضوی شد

 شرکت خمیرمایه رضوی در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان رضویکه به همت اتاق بازرگانی و سازمان صمت استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، برای دهمین مرتبه موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان شد.

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود، افزایش و حفظ بازارهای صادراتی در این شرکت گفت: ارتقاء کیفی محصول با تامین مواد اولیه مرغوب، ارسال نمونه محصولات به آزمایشگاه‌های مورد تایید در داخل کشور و همچنین ارسال نمونه‌ها برای آنالیز به موسسه تحقیقاتی صنعت خمیرمایه در برلین، از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

محمدصادق مروارید اظهار کرد: این شرکت علاوه‌بر دارا بودن و بروزرسانی سایت چهار زبانه و عضویت در سایت بین‌المللی نمایشگاه‌ها، برنامه‌های مختلفی را در خصوص بازدید و بازاریابی در نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام می‌دهد.

او همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی و سفرهای تحقیقاتی با هدف ارتقاء سطح علمی کارشناسان تولید و بازرگانی شرکت خبر داد.
 

افزایش ۱۹/۴درصدی صادرات خمیرمایه رضوی در ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به افزایش ۱۹/۴(نوزده ممیز چهار) درصدی صادرات خمیرمایه رضوی در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۳۷۰۰ تن محصول به کشورهایی همچون ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، هند، تاجیکستان، امارات، افغانستان و... صادر شده است.
 

افزایش صادرات و تنوع بازارهای هدف
او درباره مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه طی سال جاری در حوزه صادرات خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های شاخص شرکت در راستای ارتقاء میزان صادرات و تنوع بازارهای هدف صادراتی، می‌توان به افزایش تناژ تولید با خرید و راه‌اندازی تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز اشاره کرد.

مروارید ادامه داد: علاوه‌براین، امسال شاهد تنوع در بسته‌بندی محصولات خمیرمایه رضوی خواهیم بود که پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه بسته‌بندی خمیرمایه خشک وارد شده از کشور ایتالیا، به بازار عرضه می‌شوند.

او همچنین بر لزوم حضور بیشتر در نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی و ارسال نمونه‌های متعدد محصول برای بازارهای بالقوه تاکید کرد.
 

تولید محصولات جدید و نوآورانه
مروارید از تولید محصولات جدید و نوآورانه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شرکت خمیرمایه رضوی در سال ۱۴۰۳ یاد کرد و گفت: برنامه‌ریزی شده است انواع بهبود دهنده‌های نان و شیرینی و نیز انواع مخمر غیرفعال و مخمر بولاردی به سبد محصولات شرکت اضافه شود.

او افزود: علاوه‌براین، روند ثبت علامت تجاری شرکت خمیرمایه رضوی در سایر کشورها به منظور حفظ برند و جلوگیری از تقلب و سوء استفاده افراد سودجو همچنان ادامه خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی