پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۰

حضور سکوی تامین مالی رضوی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

شرکت کسب‌وکار رضوی در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX در تهران، میزبان شرکت‌های متقاضی جذب سرمایه و سرمایه‌گذاران به روش تامین مالی جمعی است.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: تامین مالی جمعی که به منظور سرمایه‌گذاری‌های غالبا متوسط شکل گرفته، روشی رایج برای تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و کارآفرینان است.

مجید منفرد، حضور در رویداد اینوتکس را فرصتی کم نظیر برای شبکه‌سازی و تعامل با فعالان حوزه تامین مالی جمعی کشور، دسترسی به ابزارهای نوین تامین مالی و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

او ادامه داد: شرکت کسب‌وکار رضوی به عنوان اولین و تنها سکوی دارای مجوز تامین مالی جمعی در شرق کشور، در این نمایشگاه ضمن معرفی حوزه خدمات مالی و اقتصادی خود با رویکرد ایجاد ارتباط موثر با فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، به ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی با اشاره به دیگر برنامه‌های این مجموعه در مدت برگزاری نمایشگاه خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با سرمایه‌پذیران و سرمایه‌گذاران به منظور شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی، ایجاد ارتباط پایدار و ارزش افزوده برای ذینفعان و طرفین جهت همکاری‌های مشترک و...، از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

او ایجاد و حفظ ارتباط موثر و پایدار با فعالان حوزه تامین مالی را بخشی از دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست دانست و افزود: با حضور در این رویداد همچنین شاهد توسعه فعالیت‌های شرکت خواهیم بود.

گفتنی است، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX در تهران با محوریت راهکارها، سرویس‌ها و محصولات دیجیتال، از هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری در محل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است و در آن، سرمایه‌گذاران و رهبران فناوری و نوآوری کشور حضور دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی