پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۰

جشن‌های عیدانه مدارس امام رضا(ع) در دل دهه کرامت

در آستانه اعیاد دهه کرامت، مدارس امام رضا(ع) برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و مفرحی را به همین مناسبت فرخنده تهیه و تدارک دیده‌اند که در طول این دهه به اجرا می‌گذارند.

به همین مناسبت، اردوی جهادی فرهنگی دختران دانش آموز دبیرستان امام رضا(ع) واحد1 در هنرستان محمودزاده در شهرک شهید رجایی با اهداف فرهنگی و تربیتی در روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. 


جشنی برای ستارگان رضوی
ابتدایی دخترانه امام رضا(ع) واحد5 نیز در آستانه روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) با برگزاری «جشن ستارگان» طی دو روز با هدف نمود آموخته‌های یکساله دانش آموزان پایه‌های مختلف در تالار قدس حرم مطهر امام هشتم به پیشواز دهه کرامت رفته است. 
 

جشن‌های عیدانه مدارس امام رضا(ع) در دل دهه کرامت


غافلگیری دخترانه
دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) واحد7 با برنامه‌ریزی و اجرای یک ایده جذاب، از والدین دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم مدرسه درخواست کرد تا به مناسبت فرا رسیدن روز دختر، با هدیه کوچکی مانند یک شاخه گل، در مدرسه حاضر شوند تا در ساعت تفریح وارد کلاس شوند و دخترشان را با حضور گرم و هدیه و مهرورزی غافلگیر کنند.  


 دهه کرمت؛ از برپایی جشن تا اردوی جهادی

متوسطه دوره اول امام رضا(ع) واحد6 با بسته‌ای پروپیمان به سراغ این دهه مبارک رفته. در آغاز این دهه با جشنی دخترانه، ویژه دختران برتر رضوی در خدمت دانش آموزان هستند. 
اجرای طرح «نذر شفا» با حضور اولیای پزشک و معاینه دندان و چشم دانش آموزان مناطق کم برخوردار حاشیه شهر، برگزاری نمایشگاه و بازارچه رضوی جهت فروش تولیدات دانش آموزی و صرف درآمد حاصل از فروش برای تهیه و اهدای کالای حجاب به دختران دانش آموز بی‌بضاعت، تشکیل «پاتوق کتاب» ویژه کتب با موضوع حضرت رضا(ع) و دارای تفریظ رهبری با همکاری سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، نمایشگاه کتاب و پادکست، «محله کرامت» با تهیه و توزیع 50 بسته متبرک به نام علی بن موسی الرضا(ع) برای اهدا به همسایگان مدرسه، از جمله برجسته‌ترین این برنامه‌ها هستند. 
 

جشن‌های عیدانه مدارس امام رضا(ع) در دل دهه کرامت


تقدیر از برگزیدگان
دبیرستان پسرانه امام رضا(ع) واحد15 نیز از پیشانی دهه کرامت، برگزاری اردوی تشرف به حرم مطهر رضوی و جشن تکلیف پایه نهم در پایگاه آداب زیارت، تقدیر از دانش آموزان برتر آموزشی نیم سال اول تحصیلی، تقدیر از معلمان و جلسه شورای دبيران و تقدیر از دانش آموزان برتر حوزه‌های قرآن و عترت و نماز و ورزشی در حاشیه اردوی فرهنگی و تفریحی را برای دهه کرامت امسال در نظر گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی