پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۲

افزایش ظرفیت دفاتر امانات زائران حرم رضوی در ایام پایانی صفر

دفاتر امانات حرم مطهر رضوی با افزایش تعداد دفاتر، گسترش ظرفیت قفسه‌ها و تقویت نیرو در ایام پایانی صفر به صورت شبانه‌روزی به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز، چند روزی بیشتر به سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نمانده است و در ساعات مختلف شبانه‌روز، شاهد تشرف خیل حضور زائران از شهرها و کشورهای مختلف هستیم که برای عرض ارادت و تسلیت به ساحت حضرت غریب‌الغربا(ع) به صحن و سرای رضوی قدم گذاشته‌اند.
با توجه به این حجم حضور، بیش از 20 دفتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند و همچنین امانات وسایل و تحویل صندلی چرخدار امانی در اماکن متبرکه رضوی در حال ارائه خدمت به زائران هستند و ظرفیت قفسه‌های این دفاتر نیز از 7 هزار به حدود 11 هزار رسیده است تا شرایطی توام با آرامش‌ را برای همه زائران و هیئت‌های عزادار در ایام پایانی ماه صفر فراهم آورند. 

دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند
دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند در ورودی‌های اصلی حرم مطهر و برخی صحن‌ها و رواق‌ها همچون جمهوری اسلامی و آزادی و رواق دارالحجه، آماده دریافت و استرداد وجوه نقد، طلاجات، مدارک و سایر اشیای ارزشمند زائران است. ارائه خدمات شارژ تلفن همراه نیز یکی دیگر از خدمات این دفاتر محسوب می‌شود.

دفاتر امانات وسایل و صندلی چرخدار امانی
دفاتر امانات وسایل همچون کیف و چمدان نیز در ورودی‌های اصلی و فرعی سطحی و زیرسطحی این آستان مقدس در حال ارائه خدمت هستند. برخی از دفاتر حوزه امانات وسایل به ارائه خدمات تحویل صندلی چرخدار امانی برای استفاده زائران سالمند و توان‌یاب اختصاص دارد و بالغ بر هزار و 700 صندلی چرخدار امانی به مناسبت ایام پایانی صفر، آماده خدمات‌دهی هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی