پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

تشریح برنامه‌های شاخص دهه آخر صفر سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی،
۱۴۰۱-۰۶-۲۹

از اعزام 100 مبلّغ به ایستگاه‌های زائران تا میزبانی از کاروان اهل سنت در حرم مطهر

همزمان با ایام پایانی ماه صفر و سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع)، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

به گزارش آستان‌نیوز، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و موسسات وابسته به این سازمان در ایام پایانی ماه صفر ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده و پیش‌بینی کرده‌اند که از جمله آن می‌توان به اعزام 100 مبلغ به منظور حضور در تشکل‌ها و ایستگاه‌های زائران اشاره کرد.
 

5 برنامه تلویزیونی
به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی 5 برنامه تلویزیونی 45 دقیقه‌ای با موضوع «فرهنگ میزبانی» از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام پایانی ماه صفر است. همچنین در این ایام ایستگاه‌های فرهنگی در حریم حرم به همت بنیاد فرهنگی رضوی، مرکز قرآن کریم، دانشگاه امام رضا(ع) و موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه راه‌اندازی شده است.
 

شب شعر حماسه واژه ها
برگزاری شب شعر «حماسه واژه‌ها» از دیگر برنامه‌های شاخصی است که از سوی موسسه آفرینش‌های هنری برگزار می شود.
 

سوگواره بزرگ علمی و فرهنگی امام رضا(ع)
دفتر نمایندگی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قم نیز که همه ساله همزمان با دهه پایانی ماه صفر برنامه‌های علمی و فرهنگی متعددی را در قالب سوگواره با هدف احیا و اشاعه فرهنگ رضوی و با حضور اساتید برجسته طراحی و اجرا می‌کند، امسال سومین دوره از این سوگواره را از اول تا پنجم مهرماه برزگار می کند.
 

موکب جامع دخترانه نجمه(س)
موکب جامع دخترانه نجمه(س) با محوریت میزبانی و خدمت‌رسانی دختران مشهدی از زائران امام رضا(ع) در قالب ارائه خدمات اسکان، پذیرایی،پزشکی، طب سنتی، مشاوره اعتقادی، احکام و تربیتی،خیاطی،کودک، مهدویت، جهاد تبیین و... در محل مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی برپا شده است.
 

برپایی موکب شبکه جوانان رضوی با 15تشکل مردمی 
برپایی موکب شبکه جوانان رضوی نیز با خدمت‌رسانی بیش از 15تشکل مردمی از سطح کشور با ارائه خدمات پذیرایی، طبابت و ... در خیابان امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده موسسه جوانان آستان قدس رضوی در این ایام است. 
تشرف کاروان اهل سنت در سالروز وفات پیامبر(ص) و حضور چند تن از مولوی‌ها و ماموستاهای مطرح در حرم مطهر رضوی و تهیه پوستر، پادکست وکارت پستال ویژه اطلاع رسانی حدیث حضرت رضا(ع)، محتواهای تدوین شده با استفاده ازQR CODE و اطلاع‌رسانی درشبکه‌های ملی و خراسان، فضاهای مجازی و معرفی در برنامه های تلویزیونی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه این ایام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی