پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت ایام سوگواری شهادت اهل بیت(ع) و دهه آخر ماه صفر انجام شد،
۱۴۰۱-۰۶-۲۹

برگزاری ویژه برنامه «صلای عزا» در میقات الرضا(ع)

به مناسبت ایام سوگواری شهادت اهل بیت(ع) و دهه آخر ماه صفر ویژه برنامه «صلای عزا» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت ایام عزاداری اهل بیت(ع) و دهه پایانی ماه صفر ویژه برنامه «صلای عزا» با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و فعالان فرهنگی شهرستان طبس همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه این شهرستان و قرائت زیارت عاشورا در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اهل بیت(ع) اظهار کرد:  انسان‌های خوش اخلاق در دنیا عزیز هستند و بنا به فرموده حضرت امام علی(ع) انسان‌های خوش اخلاق از حرام خدا پرهیز می‌کنند، دنبال رزق و روزی حلال هستند و بر خانواده خود سخت نمی‌گیرند.
لازم به ذکر است این برنامه همه روزه  تا پایان ماه صفر بعد از نماز ظهر و عصر در آستان مبارک  برادر گرامی حضرت رضا(ع) در طبس برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی