پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس و کتابخانه ملی ایران
۱۴۰۱-۰۶-۲۹

اشعار آیینی ملک الشعرای بهار رونمایی می شود

کتاب «اشعار آیینی ملک الشعرای بهار» که به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و نشر سلمان پاک منتشر شده است، در مراسمی با همکاری  اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رونمایی می شود. 

 امیرمهدی حکیمی مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در گفت وگو با آستان نیوز، گفت:  کتاب اشعار مذهبی ملک‌الشعراء بهار که در واقع ملک‌الشعرای آستان قدس رضوی بوده حاصل پژوهش و تألیف مصطفی فاطمیان است که با مقدمه استاد سیدعلی موسوی گرمارودی به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و نشر سلمان پاک در شمارگان دو هزار و ۲۰۰ نسخه به زیور چاپ آراسته شده است.
این خبر حاکی است، طبق اعلام اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، مراسم رونمایی این کتاب، پنجشنبه ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۰ در محل اندیشگاه فرهنگی   سازمان    اسناد و کتابخانه ملی ایران  برگزار می شود.
در این مراسم ویژگی‌های اشعار ملک الشعرای بهار و اشعار آیینی او توسط سیدعلی موسوی گرمارودی، محمدرضا سنگری، احمد نادمی و مصطفی فاطمیان مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی