پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از سوی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) در حال انجام است، 
۱۴۰۱-۰۶-۲۹

برگزاری آیین روضه خانگی در مقابل منزل شهدای کاشمر

به مناسبت ایام عزاداری اهل بیت(ع) و روزهای پایانی ماه صفر آیین روضه خانگی در مقابل منزل شهدای شهرستان کاشمر به همت زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) در حال برگزاری است‌.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با دهه آخر ماه صفر پویش نذر روضه خانگی از سوی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی طراحی و در حال اجرا است. 
این محفل معنوی این هفته به یادبود شهیدان علی زاده اکبر و علی داروغه عارفی با حضور خانواده‌های محترم شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان کاشمر همراه با سخنرانی و روضه خوانی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد مقابل منزل شهید برگزار شد.
در این برنامه حجت الاسلام نژادمحمد با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار موجب تقویت ارزش‌های دینی در سطح جامعه می‌شود، گفت: دفاع مقدس و دفاع از حرم یادآور رشادت و استقامت ملت غیور بود. 
وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما مجاهدت، ولایتمداری، غیرت و شجاعت مردان خدا بود، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از فرهنگ عاشورا در برابر دشمنان پیروز شدند.
قرائت زیارت عاشورا، مرثیه سرایی و مداحی توسط ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی