پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

 به مناسبت ایام سوگواری پایان ماه صفر؛
۱۴۰۱-۰۶-۳۱

 «خدمت‌نامه» به قاب تلویزیون آمد

به مناسبت ایام پایانی صفر، مجموعه برنامه تلویزیونی «خدمت‌نامه» به تهیه‌کنندگی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از سیمای استانی خراسان رضوی به روی آنتن می‌رود. 

به گزارش آستان نیوز، این مجموعه تلویزیونی با موضوع فرهنگ خدمت و میزبانی از زائران حضرت رضا(ع)، از پنج‌شنبه 31 شهریور به مدت پنج شب تا چهارم مهرماه، از ساعت 18 از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.  
 مجموعه خدمت‌نامه در پنج قسمت 45 دقیقه‌ای شامل چند بخش مختلف از جمله قسمت‌های نمایشی، گفت‌وگو با کارشناسان حوزوی، دانشگاهی، هنرمندان و نمایندگان اصناف مرتبط، نماهنگ‌های رضوی و... است. 
طراحی، نویسندگی و مجری‌ این مجموعه را محمد جواد استادی و کارگردانی آن را علی میرزایی بر عهده دارند. تصویربرداری و صدابرداری آن را نیز به ترتیب صالح عدالتی و محسن طیبی انجام داده‌اند.
همچنین بازیگرانی همچون علی جوانمرد، علیرضا رواندل، سید جواد رحیم‌زاده، مهشید شریفی و مهناز آسوده در این مجموعه تلویزیونی نقش‌آفرینی دارند. 
شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، آثار متنوع هنری تولید می‌کند که این آثار از صدا و سیما و همچنین شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی