پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

ویژه دهه پایانی صفر صورت گرفته است،
۱۴۰۱-۰۷-۰۳

تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز موکب‌ها و هیئت‌های عزاداری با تخفیف 50 درصد

همزمان با دهه پایانی ماه صفر، بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی کالاهای اساسی مورد نیاز 50 موکب و هیئت عزاداری را با تخفیف 50 درصد تامین می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به افزایش تقاضای اقلام اساسی هیئت‌ها در دهه پایانی صفر، بنیاد بهره‌وری موقوقات در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از مواکب و تشکل‌های مردمی با رویکرد خدمت‌گذاری بهتر به زائران و مجاوران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، نسبت به تامین برنج و شکر برای مصرف مواکب به‌صورت نیم بها اقدام کرده است.

با همکاری شرکت‌های زیرمجموعه این بنیاد، همچنین هماهنگی‌ها به منظور عرضه دوغ تک نفره، رب و کیک صبحانه به‌صورت نیم بها برای موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی انجام داده است.

هیات‌ها و مواکب تعیین شده برای بهره‌مندی از این تخفیف می‌توانند با دریافت حواله از اداره کل نذورات آستان قدس رضوی یا بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در زمان مقرر به محل شرکت سامان بازار مراجعه کرده و سهمیه خود را دریافت کنند.

 

 تامین مواد اولیه مواکب بنیاد بهره‌وری موقوفات

تامین مواد اولیه مورد نیاز موکب‌های برپا شده توسط شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی نیز در ایام صورت گرفته است.

در این راستا مواد اولیه برای طبخ 20 هزار پرس غذای گرم در 5 وعده در موکب امام رضا(ع) بنیاد بهره‌وری موقوفات واقع در حاشیه میدان فردوسی تامین شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی