پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۲

زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) سوگوار عزای اهل بیت(ع) در دهه آخر صفر

همزمان با ایام پایانی ماه صفر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) سوگوار عزای اهل بیت(ع) است.

به گزارش آستان نیوز، مراسم سوگواری و عزاداری دهه آخر صفر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین نژادمحمد در این مراسم گفت: در میان ادعیه و زیارات، زیارت عاشورا دارای سندی موثق و مضامین عالی است و رمز تاکید و سفارش به قرائت این زیارت این است که تفکر یزیدی در جامعه منفور باشد.
وی افزود: یکی از موضوعات این زیارت وجود دعا است، دعای همچون اَللَّهُمَّ اجْعَلْنِي عِنْدَكَ وَجِيهاً بِالْحُسَيْنِ عليه السّلام فِي الدُّنْيَا وَ اﻵْخِرَهِ در این دعا از خداوند متعال آبرو و اعتبار در نزد خدا را مسئلت می‌کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین نژادمحمد خاطر نشان کرد: ترک گناه، حفظ آبروی مردم و تبعیت از اولیای خدا از جمله عوامل محبوبیت و اعتبار انسان درنزد پروردگار متعال است. 
شایان ذکر است این مراسم هر شب تا پایان ماه صفر همزمان با نماز مغرب و عشاء در فضای باز زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی