پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر 
۱۴۰۱-۰۷-۰۲

ویژه برنامه «درسوگ آل‌الله» در میقات الرضا(ع) برگزار شد

به مناسبت ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر ویژه برنامه «درسوگ آل‌الله» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز،  مراسم سوگواری تحت عنوان «درسوگ آل‌الله» همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین هادی رجایی خراسانی از سخنوران برجسته حرم مطهر رضوی و قرائت دعای روحبخش کمیل توسط حاج رضا آتش‌فراز مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) بمناسبت ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر و با حضور مردم ولایتمدار شهرستان طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
در این محفل عزا حجت الاسلام و المسلمین رجایی خراسانی اظهار کرد: خداوند دنیا را برای عبرت آفریده نه برای ساخت عمارت و دنیا پرستی و هر کس که بیشتر از دنیا عبرت بگیرد سعادتمندتر می‌شود.
وی افزود: برخی از ما نسبت به اهل‌بیت(ع) کوتاهی می‌کنیم و زندگی آنها را سرلوحه اعمال و کردار خود قرار نمی‌دهیم.
برپایی ایستگاه کودکان و نوجوانان با عنوان «عموی مهربان»، پاسخگویی به مسائل شرعی (در بخش برادران و خواهران)، موکب پذیرایی شهدا توسط کمیته خادم الشهدا، چایخانه حضرت، خدمات ویلچر و طرح گلپوش از جمله خدمات‌ فرهنگی و اجتماعی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) است که در حاشیه مراسم سوگواری«درسوگ آل‌الله» به عزاداران و ارادتمندان اهل بیت(ع) ارائه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی