پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۲

استقرار موکب فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در بلوار آیت‌الله واعظ طبسی

موکب فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به منظور ارائه خدمت به زائران پیاده در بلوار آیت الله واعظ طبسی منتهی به حرم مطهر رضوی برپا شده و آماده میزبانی از زائران است.

به گزارش آستان‌نیوز، سازمان علمي و فرهنگي آستان قدس رضوي، به عنوان ستاد مناسبت‌هاي ويژه آستان، امسال متفاوت از سال‌هاي قبل فعالیت خود را آغاز کرده است. يكي از اين فعالیت ها، برقراري موكب‌هاي خدمت رساني در 100 نقطه شهر مشهد است.
 يكي از نقاطي كه به اين امر اختصاص يافته، بلوار آيت‌الله واعظ طبسي(ره) است كه ورود و تشرف بخشي از زائران حضرت امام رضا(ع) به حرم مطهر آن حضرت از اين مسير صورت مي پذیرد.
 موكب فرهنگي دانشگاه در اين مسير مستقر شده و برنامه‌هاي فرهنگي متنوعي از جمله مشاوره هاي سلامتي مبتني بر طب الرضا، مشاوره‌هاي فرهنگي و مذهبي، ثبت دلنوشته‌هاي زيارت بر ديواره موكب و عكس يادگاري با نمادهاي حرم مطهر در آن اجرا مي‌شود.
 موكب خدمت رساني و ايستگاه صلواتي ديگري نيز براي پذيرايي از زائران و عموم مردم در خيابان دانشگاه و به همت هيئت مذهبي ابناء الزهرا برقرار شده است. همچنين، دانشگاه طي روزهاي شنبه تا چهارشنبه، دوم تا ششم مهرماه ميزبان 300 زائر پياده حضرت امام رضا(ع) خواهد بود.     

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی