پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام پایانی ماه صفر؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۲

آیین نذر «آقای شهید» در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد

همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و ایام سوگواری اهل بیت(ع) سنت حسنه روضه خوانی و نذر نان و ماست تحت عنوان «آقای شهید» ویژه بانوان در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد. 

به‌ گزارش آستان نیوز،  آیین روضه‌خوانی و نذر نان و ماست آقای شهید همراه با سخنرانی و مرثیه‌سرایی حجت‌الاسلام و المسلمین نژادمحمد و با حضور بانوان زائر و مجاور در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام نژادمحمد به موضوع مهارت‌های زندگی پرداخت و اظهار کرد: نداشتن مهارت‌های زندگی افراد را در برابر مسائل و مشکلات آسیب پذیر کرده و آنها را در معرض انواع اختلالات روانی اجتماعی و عاطفی قرار می‌دهد.
وی یا بیان اینکه خدمت به همسر و گره‌گشایی مشکلات خانواده از شاخص‌ترین جلوه‌های زندگی سالم است، افزود: در عصر کنونی وجود مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجب شده تا  بسیاری از افراد توانایی رو به رو شدن با مشکلات را نداشته باشند و در معرض بسیاری از آسیب‌های اخلاقی و رفتاری قرار بگیرند بنابراین یادگیری مهارت‌ها برای مقابله مشکلات ضروری است.
یادآوری می‌شود، سنت حسنه روضه خوانی و نذر نان و ماست از همان سال‌های اول بعد از شهادت آیت‌الله مدرس (ره) در میان اهالی کاشمر معمول شده و مردم این شهرستان برای برآورده‌ شدن حاجات و خواسته‌های خود آیین نذر نان و ماست را در روزهای چهارشنبه هرهفته در زیارتگاه شهید مدرس(ره) اجرا می‌‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی