پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۳

میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از زائران پیاده مشهد الرضا

دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر میزبان زائران پیاده مشهد الرضا(ع) از سراسر کشور است.

به گزارش آستان‌نیوز، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) که در سال‌های قبل از بیماری کرونا، در سه روز آخر ماه صفر، میزبان دانشجویانی بود که در قالب طرح طریق رضوی به صورت پیاده به مشهد مقدس مشرف می‌شدند، امسال نیز میزبان جمعی از زائران پیاده از اقصی نقاط استان خراسان رضوی و کشور است.

به دلیل همزمانی این ایام با ثبت‌نام و آغاز کلاس های دانشگاه‌ها، اجرای طرح طریق رضوی توسط وزارت علوم میسر نشد. به همین دلیل و با توجه به تاکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای میزبانی از زائران پیاده، دانشگاه بر اساس پیشنهاد جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده، ظرفیت موجود در سالن ورزشی و نمازخانه دانشگاه را به اسکان زائران پیاده شامل 200 زائر زن و 100 زائر مرد اختصاص داده است.

این زائران از استان خراسان رضوی و استان سیستان و بلوچستان، مهمان دانشگاه خواهند بود و به تدریج از عصر روز شنبه دوم مهرماه تا عصر روز یکشنبه سوم مهرماه وارد خواهند شد. مدیریت این برنامه و پذیرایی از زائران در محل دانشگاه توسط کارکنان بسیجی و اعضای پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه صورت می پذیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی