پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۳

هدیه آستان قدس رضوی به دانش‌آموزان احسان‌پذیر / توزیع ۸۸۰۰ بسته تحصیلی در سراسر کشور

۸۸۰۰ دانش‌آموز احسان‌پذیر و کم‌بضاعت کشور، سال تحصیلی جدید را با هدایای ویژه بنیاد کرامت رضوی که به دست آنها رسیده است آغاز می‌کنند.

به گزارش آستان‌نیوز، همزمان با آغاز سال تحصیلی، بنیاد کرامت رضوی با همکاری خادمیاران رضوی عرصه خدمت خود را توسعه داد و در کنار میزبانی از زائران دهه آخر صفر در مشهدالرضا(ع)، حمایت از دانش‌آموزان احسان‌پذیر و نیازمند حمایت را هم از یاد نبردند.

 

توزیع ۱۵۰۰ بسته در حاشیه شهر مشهد

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با آستان‌نیوز از توزیع این بسته‌ها در حاشیه شهر مشهد و سراسر کشور خبر داد و گفت: همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول الله(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه بازگشایی مدارس، بیش از ۱۵۰۰ بسته‌ تحصیلی-آموزشی شامل کوله پشتی، جعبه مداد رنگی، دفتر، جامدادی، خودکار و ... به دانش‌آموزان احسان پذیر حاشیه شهر مشهد اهداء شد.

 

۷۳۰۰ بسته در سراسر کشور توزیع شد

جعفر رئیسیان‌زاده ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، ۷۳۰۰ بسته‌ تحصیلی-آموزشی نیز توسط کانون‌های خدمت رضوی بین دانش‌آموزان احسان‌پذیر مقطع دبستان و متوسطه اول سراسر کشور توزیع شد تا انشاءالله سال تحصیلی با برکتی را با عنایت امام رضا(ع) اغاز کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی