پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۱

تدارک 2 هزار اسکان برای زائران پیاده در اردوگاه باغ خاتون

مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با هدف خدمت رسانی کریمانه به زائران امام رضا(ع) در دهه آخر صفر، امکان اسکان روزانه 2 هزار زائر در باغ اردوگاه خاتون را فراهم کرده است.

به گزارش آستان نیوز، باغ اردوگاه خاتون ذیل مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی فعالیت‌ می‌کند و با توجه به حجم بالای تشرف زائران پیاده امام رضا(ع) در سال جاری به مشهد مقدس و کمبود اسکان، این مجموعه فضای 114 هکتاری و سایر امکانات خود را برای تامین اسکان زائران پای کار آورده است.

هم اکنون یک موکب برای پذیرایی از زائران پیاده با غذا و نوشیدنی گرم در باغ اردوگاه خاتون با حضور خادمان و خادمیاران خواهر و برادر خدمت رسانی می‌کند و تالارهای آموزشی، فضاهای ورزشی این مجموعه برای اسکان زوار اختصاص یافته است.

به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی پویش «هم محله‌ای امام رضا(ع)» با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در میزبانی شایسته از زائران پیاده امام رضا(ع) شکل گرفته است و ذیل این پویش 5 محور از جمله اسکان، خدمت مهارتی، ایاب و ذهاب و مشارکت نقدی برای خدمت رسانی مشخص شده است که مردم مشهد می‌توانند از طریق سامانه مسجدنا به نشانی https://masjedona.ir/ وسامانهhttps://razavi.city / مراجعه و در این پویش ثبت نام کنند تا در ترویج و ارتقاء فرهنگ میزبانی مثمرثمر واقع شوند.

تا هم‌اکنون بیش از 140 صاحب خانه برای تامین اسکان زائران و بیش از 400 نفر برای خدمت مهارتی و استقرار در مواکب به این پویش پیوسته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی