پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۱

میزبانی مجاوران از زائران با ثبت نام در پویش «هم محله‌ای امام رضا(ع)»

پویش «هم محله‌ای امام رضا(ع)» و سامانه کرامت، با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در میزبانی شایسته از زائران پیاده امام رضا(ع) آغاز به کارکرد.

به گزارش آستان نیوز، پویش «هم محله‌ای امام رضا(ع)» با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در میزبانی شایسته از زائران پیاده امام رضا(ع) به همت قرارگاه نجمه خاتون ذیل مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی راه‌اندازی شده است.
ذیل این پویش 5 محور از جمله اسکان، خدمت مهارتی، ایاب و ذهاب و مشارکت نقدی برای خدمت رسانی مشخص شده است که مردم مشهد می‌توانند از طریق سامانه مسجدنا به نشانی https://masjedona.ir/ و سامانهhttps://razavi.city / مراجعه و در این پویش ثبت نام کنند تا در ترویج و ارتقاء فرهنگ میزبانی مثمرثمر واقع شوند.
جهت ساماندهی خدمت رسانی مجاوران به زائران، 13 دبیرخانه در 13 منطقه شهر مشهد با هدف پشتیبانی از گروهها و مجموعه‌های بانوان جهت میزبانی از زائران دهه آخر صفر و آگاه‌سازی مردم نسبت به نحوه ارائه خدمات به زائران از سوی قرارگاه مشخص شده است و علاوه بر این در 170 محله شهر مشهد، برای تسهیل امور هسته‌های محلی متشکل از چند عضو شکل گرفته اند.
همچنین متقاضیان در سامانه‌ای دیگر با عنوان «کرامت» می‌توانند جهت ارائه خدمت داوطلبانه به زائران ثبت نام و پس از ثبت نام، نوع خدمت خود را در ذیل خدمات درمانی، حضور در مواکب، حضور برای تامین و توزیع پذیرایی، ایاب و ذهاب رایگان و تامین اسکان رایگان به صورت اختیاری انتخاب کنند و در موکب، مسجد، حسینیه و ... حاضر شده و خدمت خود را آغاز نمایند.
گفتنی است؛ تا هم‌اکنون بیش از 140 صاحب خانه برای تامین اسکان زائران و بیش از 400 نفر برای خدمت مهارتی و استقرار در مواکب به این پویش پیوسته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی