پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت آستان قدس رضوی تدبیر شد؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۱

تامین ظرفیت اسکان موقت برای 135 هزار زائر رضوی ویژه دهه آخر صفر

به مناسبت فرارسیدن ایام دهه پایانی ماه صفر، از سوی آستان قدس رضوی در قالب طرح «دارالکرامه»، امکان پذیرش بیش از 135هزار زائر رضوی جهت اسکان موقت در شهر مشهد فراهم شد.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به تشرف حجم بالای زائران پیاده امام رضا(ع) در پنج روز پایانی دهه آخر صفر به مشهد مقدس و لزوم تامین اسکان مناسب برای استراحت دلدادگان به اهل بیت(ع) در سطح شهر، بنیاد کرامت رضوی در قالب طرح «دارالکرامه» 5 مرکز اسکان متمرکز شبانه روزی را در حریم حرم مطهر و سطح شهر تدارک دیده است.

مراکز اسکان مستقر در حریم حرم مطهر رضوی شامل مرکز اسکان شماره یک واقع در میدان شهید حججی با ظرفیت پذیرش روزانه 5 هزار زائر، مرکز اسکان شماره دو واقع در زیرگذر میدان شهدای گمنام با ظرفیت پذیرش روزانه 7 هزار نفر زائر و مرکز اسکان شماره 3 واقع در خیابان شهیدکاشانی با ظرفیت پذیرش 3هزار زائر می‌شود.

مراکز اسکان مستقر در سطح شهر شامل ورزشگاه امام رضا(ع) واقع در چهارراه خیام با ظرفیت پذیرش 5 هزار زائر و اردوگاه باغ خاتون واقع در بلوار خیام شمالی با ظرفیت پذیرش 3 هزار زائر می‌شود که در این مراکز علاوه بر اسکان خدمات مختلفی همچون پذیرایی صبحانه و شام و ... به زائران ارائه خواهد شد.

علاوه بر 5 مرکز اسکان متمرکز شبانه روزی در حریم حرم مطهر و سطح شهر، از ظرفیت پذیرش 6 هزار نفری زائرسرا و زائر شهری رضوی برای اسکان زائران در طول دهه پایانی صفر بهره‌گیری خواهد شد و پیش بینی می‌شود در طول این ایام، بیش از 20 هزار زائر به صورت دوره‌ای به مدت سه شب در این دو مجموعه اقامتی مستقر شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی