پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هدف میزبانی شایسته از زائران پیاده امام رضا(ع) انجام می‌شود؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۱

حمایت بنیاد کرامت رضوی از 450 موکب مردمی در دهه آخر صفر

بنیاد کرامت رضوی با هدف میزبانی شایسته از زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه آخر صفر، از 450 موکب مردمی بین راهی و درون شهری حمایت مادی و پشتیبانی لجستیکی می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، بنیاد کرامت رضوی همزمان با ایام دهه پایانی صفر و تقارن آن با سالروز رحلت حضرت رسول الله(ص)، امام حسن مجبی(ع) و امام رضا(ع) با هدف میزبانی شایسته از زائران و دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت در قالب دو طرح «مشهد خانه توست» از 300 موکب مردمی مستقر در شهر مشهد و در قالب طرح «میقات الرضا(ع)» از 150 موکب مردمی بین راهی در 6 محور مواصلاتی به شهر مشهد حمایت و پشتیبانی می‌کند.

تامین بخشی از برنج، گوشت، روغن، آب معدنی، چای، شکر، یخ و کپسول گاز و امکانات زیرساختی، ساخت سرویس بهداشتی و پشتیبانی لجستیکی و رفاهی برای این 450 موکب درون و برون شهری به همت بنیاد کرامت رضوی انجام می‌شود.

تعدادی از این مواکب بین راهی در مجتمع‌های میان راهی امام رضا(ع) واقع در دشت، چناران، بجستان، مزدواند، بردسکن، خزری، کاهک، رباط سفید و اسلامی برای پذیرایی از زائران پیاده امام رئوف مستقر شده‌اند همچنین 10 موکب دیگر در مجتمع میان‌راهی میرجاوه برای پذیرایی و اسکان زائران پاکستانی تدارک دیده شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی