پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۱

توزیع متبرکات رضوی میان 8000 روضه‌ خانگی سراسر کشور

به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و به مناسبت شهادت امام رضا(ع) ، بیش از 8000 بسته متبرکات رضوی در قالب پویش ملی «روضه الرضا(ع)» بین روضه‌‌های خانگی سراسر کشور توزیع می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، به همت به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی پویش ملی «روضه الرضا(ع)» ویژه ایام دهه آخر صفر با هدف ساماندهی، پشتیبانی و حمایت از 8000 روضه‌ خانگی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

دلدادگان به اهل بیت(ع) که که قصد برپایی روضه خانگی در 10 روز پایانی ماه صفر را دارند، می‌توانند با ارسال نام روضه خانگی خود به سامانه پیامکی 3000888 در این پویش ملی ثبت نام کنند و از پشتیبانی بنیاد کرامت رضوی بهره‌مند شوند.

در قالب این پویش بسته‌های  متبرک رضوی شامل پرچم عزای رضوی، نمک، چای، شکر و اسپند و ... توسط شبکه کانون‌های خادمیاری میان بیش از 8000 روضه خانگی عزادار امام رضا(ع) در سراسر کشور توزیع می‌شود.

علاوه بر این، در پوشش طرح «ایران در عزای امام رئوف(ع)» همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) به همت دبیرخانه های خدمت رضوی مراسم عزاداری و سوگواری در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها با حضور خادمیاران رضوی برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی