پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حال انجام است
۱۴۰۱-۰۷-۰۳

 خدمت‌رسانی به ۱۵۰ هزار زائر مشهد مقدس توسط موکب جوانان رضوی

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی، موکب جوانان رضوی در پنجمین سال متوالی در حال خدمت‌رسانی به بیش از ۱۵۰ هزار زائر امام هشتم (ع) است.

به گزارش آستان نیوز، میلاد شعیبی، دبیر شبکه جوانان رضوی در این باره  با اشاره به حضور پرشور هر ساله زائران حریم رضوی در پایان ماه صفر در مشهد مقدس گفت : موکب جوانان رضوی توانایی اطعام دهی به بیش از ۱۵۰ هزار زائر را در چهار روز در وعده‌های صبحانه، ناهار، عصرانه و شام دارد و همچنین اقلام میوه و خوراکی های متنوع نیز به همراه آن توزیع می‌شود. وی افزود: این موکب که در نبش چهارراه دانش قرار دارد، دارای ۶ غرفه خدمت و پذیرایی و امورات فرهنگی است. چایخانه ، شربت‌خانه، قهوه‌خانه، نانوایی و طب سنتی از جمله این غرفه ها است.
شعیبی همچنین به حضور گسترده جوانان سایر استان‌ها در امر خدمت رسانی به زائران اشاره کرد و گفت: امسال توفیق داشتیم از ۱۲ استان حضور جوانان را در امر خدمت رسانی داشته باشیم. دبیر شبکه جوانان رضوی تصریح کرد: دو آشپزخانه متمرکز در خیابان‌های کوهسنگی و فداییان اسلام نیز در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی