پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی‌،
۱۴۰۱-۰۷-۰۳

نمایشگاه مفهومی «در سوگ مهر» همزمان با ایام سوگواری آخر ماه صفر راه اندازی شد

به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، نمایشگاه مفهومی «در سوگ مهر» همزمان با روزهای پایانی ماه صفر راه اندازی شد. 

به گزارش آستان نیوز، این نمایشگاه در محل باب‌الجواد دایر شده و از معدود موکب هایی است که در قالب ۱۲ کارگاه علاوه بر برپایی برنامه هایی ویژه کودک، نوجوان و بزرگسال، برای کودکان استثنایی و با نیازهای ویژه به ارائه خدمت می‌پردازد. مسیر حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو از جکله موضوعات محتوایی این نمایشگاه است که به صورت سه بعدی ماکت‌سازی و تصویرسازی شده است.
همچنین وداع با حرم حضرت رسول(ص) و مدینه النبی توسط امام رضا(ع)، مسیر حرکت امام از نیشابور و ورود به توس، سخنانی که امام از مدینه تا مرو ایراد فرمودند، سیره حضرت رضا(ع)، اقدامات اصلاحی پس از ولایتعهدی ایشان، شاخصه‌های دوران حضرت و... از دیگر موضوعاتی است که در این نمایشگاه تصویر سازی شده و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. حقیقت مجازی و واقعیت افزوده با موضوع آداب زیارت، جهاد پیامبر(ص) و سخنان رهبری در کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» در مورد پیامبر(ص) و امام رضا(ع) و ارزش های دفاع مقدس نیز از دیگر موضوعاتی است که در این نمایشگاه ارائه شده است.
 کارگاه«۸ قدم تا خورشید» در قالب بازی‌های مفهومی با محوریت آشنایی با سیره امام رضا(ع) ویژه کودکان و نوجوانان، دفاع مقدس، آشنایی با سردار سلیمانی و رهبر انقلاب، آشنایی با حدیث سلسه الذهب برای کودک و نوجوان و قرائت قرآن نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است. همچنین بازی «زندگی به سبک بندگی» نیز از دیگر بخش‌های این کارگاه است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوعات بهداشت، تغذیه، نیایش به رسم نبی، سیره ائمه اطهار(ع) تهیه شده و در اختیار مخاطبان این نمایشگاه قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی