پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با بیست و هشتم ماه صفر صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۴

زیارتگاه شهید مدرس(ره) سوگوار رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)  

همزمان با بیست و هشتم ماه صفر  مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)  در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز ، مراسم سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور دلدادگان مکتب نبوی همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.
حجت الإسلام و المسلمین نژادمحمد در این مراسم با اشاره به اینکه از دیدگاه قرآن کریم پيامبر اکرم (ص) بهترین الگو و رحمت للعالمین است، اظهار کرد: سیره و روش زندگی پیامبر چه قبل از بعثت و چه بعد از آن سراسر درس و دارای پیام برای سالم زیستن است.
وی با اشاره به اینکه رمز اصلاح جامعه و خانواده اقتدا به سیره و سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) است، گفت: پیامبر(ص) نسبت به خانواده خود مهربان، اهل مدارا و گذشت، قدرشناس، خوش خلق و لطیف بود.
برپایی ايستگاه نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان، چایخانه حضرت، قرائت زیارت حضرت رسول(ص) و ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از عزاداران دیگر برنامه‌ها در حاشیه این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی