پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه آخر صفر و هفته دفاع مقدس؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۴

ویژه برنامه سبک زندگی رضوی در فرهنگسرای امام رضا(ع) برگزار شد

به مناسبت دهه آخر صفر و هفته دفاع مقدس ویژه برنامه سبک زندگی رضوی به همت فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار برگزار شد.

به مناسبت دهه آخر صفر و هفته دفاع مقدس ویژه برنامه سبک زندگی رضوی همراه با سخنرانی با موضوع معرفی جلوه‌های رافت امام رضا(ع) و مرثیه سرایی با حضور خادمیاران رضوی و مسئولان هیئات مذهبی وکمیته‌های ورزشی شهرستان در مسجد جامع رضوی سبزوار به همت فرهنگسرای امام رضا(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین صانعی مقدم رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در این برنامه گفت: امام رضا(ع) الگوی رافت اسلامی  وحیات طیبه است و بنا به فرموده آن حضرت اگر مردم نیکویی‌های کلام و رفتار و علوم ما را مطلع شوند و عمل نمایند، هدایت خواهند شد و ما را به عنوان الگوی رفتاری قرار خواهند داد.
مراسم سخنرانی با موضوع معرفی جلوه‌های رافت امام رضا(ع) و مرثیه سرایی با حضور خادمیاران رضوی و مسئولان هیئات مذهبی وکمیته‌های ورزشی شهرستان به مناسبت دهه آخر صفر و هفته دفاع مقدس برگزار شد.
در پایان این مراسم مقرر شد موکبی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در خیابان رضوی شهرستان سبزوار برپا شود 
و در قالب آن خدمات فرهنگی به سوگواران شهادت امام هشتم(ع) به ویژه کودکان و نوجوانان به همراه اعطای هدایا و بسته‌های متبرک به همت فرهنگسرای امام رضا(ع) ارائه شود‌.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی