پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۴

برای اولین بار؛ برپایی موکب خدمت رسانی به کودکان خاص در حرم مطهر رضوی

در دهه پایانی ماه صفر، به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برای اولین بار در سطح کشور، موکب خدمت رسانی به کودکان با نیازهای ویژه در حرم مطهر رضوی برپا گردید.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با دهه پایانی صفر و سالروز وفات پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمدمصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) موکبی در قالب نمایشگاه مفهومی با نام «در سوگ مهر» به کودکان سندورم دان، اوتیسمی و نیازهای ویژه در باب الجواد(ع) صحن پیامبر اعظم(ص) در حرم مطهر رضوی خدمت رسانی می‌کند.

در این موکب به کودکان سندورم دان، اوتیسمی و نیازهای ویژه تحت نظر مربیان و کارشناسان کودکان با نیازهای ویژه در قالب فعالیت های سرگرمی و مفهومی خدمت رسانی می شود.

از دیگر فعالیت موکب «در سوگ مهر» ارائه خدمت به کودکان و نوجوانان از سنین ۴ تا ١۶ سال با استفاده از تکنولوژی های روز از جمله واقعیت افزوده، حقیقت مجازی و هولوگرام پروژکشن است که کودکان و نوجوانان در قالب بازی های مفهومی با مسیر حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو، اقدامات اصلاحی امام رضا(ع) بعد از ولایت عهدی، سیره زندگی حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و ارزش های دفاع مقدس آشنا می شوند. برگزاری کارگاه های نویسندگی خلاق، اختراع و اکتشاف از دیگر بخش های این موکب است که در این کارگاه‌ها به شناسایی و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان مستعد پرداخته می شود.

قابل ذکر اینکه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در فعالیت های این موکب عضو باشگاه مخاطبان پایدار سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی خواهند شد تا از سایر خدمات این سازمان در آینده بهرمند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی