پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۴

برپایی موکب خدمات فرهنگی قرآنی ویژه کودکان و خردسال در ره باغ حضرت زهرا(س)

همزمان با روزهای پایانی ماه صفر، به همت مرکز قرآن کریم سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی موکب ویژه خدمت رسانی به زائران کوچک امام هشتم(ع) در ره باغ حضرت زهرا(س) برپا است.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به خدمات فرهنگی قرآنی موکب ره باغ حضرت زهرا(س) اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و وفات پیامبر اکرم(ص) و حضور گسترده زائران و خانواده ها، مرکز قرآن کریم اقدام به برپایی موکب خدمات فرهنگی قرآنی ویژه کودکان و خردسالان کرده است که در این موکب در قالب چهار غرفه کودکان با استفاده از بازی و نقاشی و قصه گویی با مفاهیم قرآنی و دینی آشنا می شوند.

وی در ادامه در توضیح فعالیت بخش های مختلف این موکب افزود: فعالیت های متعددی در چهار غرفه برای کودکان خردسالان در نظر گرفته شده است که در غرفه ها به صورت موضوعی کودکان و خردسالان با آداب زیارت و نماز، آیات و احادیث کاربردی و کوچک، داستان های زندگی ائمه به ویژه امام رضا(ع) و سایر مفاهیم قرآنی آشنا می شوند.

میریان با اشاره به محور فعالیت های غرفه های موکب مرکز قرآن کریم گفت: تمامی آموزش ها با محوریت قرآنی و دینی است که توسط مربیان این مرکز در قالب سرگرمی کودکانه آموزش داده می شود.

مدیر مرکز قرآن در پایان بیان کرد: این موکب در دو نوبت صبح از ساعت ٨ صبح تا یک ظهر و عصر از ساعت سه تا ٨ شب به حدود ۵٠٠ کودک خدمت رسانی می کند و با توجه به ظرفیت بالای مرکز قرآن کریم، این مرکز آمادگی دارد تا به موکب های سطح شهر درصورت درخواست متولیان موکب ها، مربی کارآزموده برای خدمت به کودکان موکب ها اعزام کند، که تاکنون برای ۵٠ موکب سطح شهر بنا به درخواست ارائه شده، این اقدام انجام شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی