پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با 28 صفر صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۴

ارائه خدمات درمانی رایگان به 9 هزار زائر در دارالشفای امام(ع)

همزمان با 28 صفر، 9 هزار زائر حرم مطهر رضوی، از خدمات درمانی رایگان دارالشفای امام(ع) بهره‌مند شدند.

به گزارش آستان نیوز، ارائه خدمات درمانی رایگان دارالشفای امام(ع) به زائران بیمار در بخش‌های پزشکان عمومی و تزریقات و سرم‌تراپی زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی همزمان با 28 صفر؛ سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و به مدت سه روز تا 30 صفر؛ سالروز شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

در روز نخست ارائه این خدمات رایگان، 4 هزار بیمار توسط پزشکان دارالشفای امام(ع) معاینه شدند و در مجموع 4 هزار و 850 بیمار نیز از خدمات تزریقات و سرم‌تراپی این مرکز درمانی استفاده کردند.

3 هزار و 700 بیمار اورژانسی نیز در 28 صفر برابر با سوم مهرماه از خدمات رایگان پایگاه‌های ثابت و سیار فوریت‌های پزشکی مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در اماکن متبرکه رضوی بهره‌مند شدند.

همچنین به 2 هزار و 400 بیمار خدمات تزریقات و سرم‌تراپی در این پایگاه‌ها در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ارائه شد.20 بیمار اورژانسی نیز در سوم مهرماه به همت این مؤسسه برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان اعزام شدند. 

7 پزشک عمومی و بالغ بر 30 پرستار رسمی و افتخاری در ایام پایانی صفر در هر شیفت در دارالشفای امام(ع) حضور دارند. بیش از 30 نیروی فوریت‌های پزشکی این مؤسسه نیز در این ایام در هر شیفت در کنار نیروهای اورژانس 115 و امدادگران هلال احمر به بیماران در حرم مطهر خدمات‌رسانی می‌کنند.

گفتنی است؛ مرکز فوریت‌های پزشکی این مؤسسه از طریق تماس با شماره 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات اورژانسی به بیماران زائر و مجاور است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی