پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن می‌رود؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۴

پخش 3 هزار دقیقه برنامه ویژه ایام پایانی ماه صفر از رادیو زیارت

در ایام پایانی ماه صفر و به همت رادیو زیارت 3 هزار دقیقه برنامه از بارگاه منور رضوی به روی آنتن می‌رود.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با ایام پایانی ماه صفر و به همت رادیو زیارت 3 هزار دقیقه برنامه با عناوین «غریبانه» به تهیه‌کنندگی امیرحسن روحانی، «سقاخانه» به تهیه‌کنندگی مصطفی اعلمی و «حسینیه ایران» به تهیه‌کنندگی مهدیه دولت‌نیا از بارگاه منور رضوی به روی آنتن می‌رود.
ویژه برنامه غریبانه که از 30 شهریورماه آغاز شده است تا روز شهادت امام رضا(ع) هر روز از ساعت 9تا 11 ادامه دارد. ویژه برنامه سقاخانه از 26 شهریور تا 5 مهرماه هر روز از ساعت 18:30 به مدت 120 دقیقه و ویژه برنامه حسینیه ایران از 30 شهریور تا 5 مهرماه هر شب از ساعت 22 تا 24 از دیگر ویژه برنامه‌های این ایام است.
گفت‌وگو با زائران امام رضا(ع)، بررسی وضعیت مواکب و انعکاس برنامه‌های حرم مطهر رضوی از آیتم‌های برنامه‌های غریبانه و سقاخانه است و برنامه گفتگو محور حسینیه ایران نیز با حضور اساتید و کارشناسان مذهبی به روی آنتن می‌رود.
کشیک صبح از جمله برنامه‌های رادیو زیارت با موضوع امام رضا(ع) است که هر روز از ساعت 6:30 از استودیوی این مجموعه پخش می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی