پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۵

میزبانی کریمانه از سوگواران رضوی در مهمانسرای حضرت

امروز مهمانسرای حضرت در حرم امام رضا(ع)، باشکوه‌ترین روز خود را در پیش دارد و با افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی، میزبان 52 هزار زائری است که برای حضور در مراسم سوگواری رضوی به این آستان ملکوتی مشرف شده‌اند.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، 52 هزار پرس غذای متبرک در مهمانسرای حرم مطهر رضوی طبخ و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام بین زئران توزیع می‌شود.

آستان قدس رضوی در راستای تکریم و میزبانی شایسته از زائران همچون مناسبت‌های گذشته، میزان طبخ غذای متبرک مهمانسرای حضرت رضا(ع) را در ایام پایانی صفر افزایش داد چنان‌که در مجموع با طبخ و توزیع 170 هزار پرس غذا از سوم تا پنجم مهرماه برابر با سه روز پایانی صفر در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از دلدادگان این آستان مقدس پذیرایی خواهد شد.

همچنین 140 هزار بسته صبحانه به همت مهمانسرای حضرت رضا(ع) تهیه و در بین زائران پیاده و مواکب در سه روز پایانی صفر توزیع شد. توزیع صد هزار آبمیوه نیز بین زائران توسط این مهمانسرا در ایام پایانی صفر انجام شد.

فعالیت شبانه‌روزی چایخانه‌هاچایخانه‌های حضرت رضا(ع) در صحن کوثر و باغ رضوان نیز در ایام پایانی صفر با توزیع چای، خرما و شربت در کنار مواکب خدمت‌رسان در جوار حرم مطهر رضوی، میزبان زائران و مجاوران هستند.این دو چایخانه بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، از یکم مهرماه به صورت شبانه‌روزی فعال شدند که تا هفتم مهرماه خدمات شبانه‌روزی آن‌ها ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی