پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

گزارشی از فعالیت های موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ایام شهادت امام رضا(ع)
۱۴۰۱-۰۷-۰۵

«جوانان رضوی» در سیل خدمت به زائران رضوی

جوانان موسسه جوانان آستان قدس رضوی نیز هم پا و همراه با سیل خدمت خادمان به زائران آخر ماه صفر و ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) برنامه های متنوعی را تدارک دیدند. 

به گزارش آستان نیوز، طبق گفته جواد مختاری مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی، تمامی برنامه های در حال اجرای این موسسه به همت جمعی از نوجوانان، جوانان، مجموعه های مردم نهاد و داوطلبان و خیرین صورت می گیرد که از جمله آن می توان به برپایی موکب جامع دخترانه حضرت نجمه(س) در میدان بسیج واقع در خیابان امام رضا(ع) اشاره کرد.
 

«جوانان رضوی» در سیل خدمت به زائران رضوی


موکب جامع دخترانه حضرت نجمه(س)
  موکب جامع دخترانه حضرت نجمه(س) که خادمان آن دختران مشهدی و مخاطبانش نیز بانوان زائر هستند، در طول این ایام خدماتی شامل اسکان رایگان روزانه برای هزار نفر، سرویس بهداشتی و حمام، پذیرایی، چایخانه، پزشکی، دورهمی و کافه دخترانه، خیاطی، پردیس کتاب و کودک و... ارائه می دهد.
 

موکب جوانان رضوی
مختاری همچنین به یکی دیگر از موکب های در حال فعالیت این موسسه اشاره و عنوان کرد: ارائه خدمات ۲۴ ساعته چایخانه، دمنوش و شربت همراه با پذیرایی صبحانه، ناهار و شام و میان وعده ها به تعداد بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم  در موکب جوانان رضوی انجام می شود. این موکب در خیابان امام رضا(ع) نبش خیابان دانش واقع شده است.
 

خدمات اسکان خانوادگی 
طبق اعلام مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی، جوانان رضوی در این ایام فضایی را نیز در خیابان کوهسنگی (بین ۱۷ و ۱۹) به محل اسکان خانوادگی با چادر مسافرتی و وعده های غذایی، سرویس بهداشتی و حمام با ظرفیت هزار نفر اختصاص دادند و پذیرای زائران رضوی شدند.
 

محفل روضه 
از دیگر برنامه های جوانان رضوی، محفل روضه در محل موسسه جوانان (کوهسنگی، بین ۱۷ و ۱۹) بود که در سه شب پایانی ماه برپا شده است. در این محفل روضه حجت الاسلام دکتر ابوالقاسمی به ایراد سخنرانی پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی