پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۵

2 نماهنگ ویژه سالروز شهادت امام رضا(ع) منتشر شد

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، 2 نماهنگ رضوی از آثار رسانه‌ای جدید تولید شده در مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در بستر مجازی منتشر شد.

 به گزارش آستان نیوز، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در راستای بزرگداشت ایام پایانی صفر و اشاعه فرهنگ و معارف رضوی، دو نماهنگ «زخم انگور» و «روضه پرچم» را که به مناسبت سالروز شهادت امام هشتم(ع) تولید کرده بود، در اختیار صفحات مجازی آستان قدس رضوی قرار داد. شعر این دو نماهنگ به ترتیب توسط سیدابوالفضل مبارز و عاطفه سادات موسوی سروده شده و آهنگسازی و تنظیم ملودی آن‌ها را نیز سید یحیی موسوی برعهده داشته و مهدی شریفی نیز مدیر تولید این آثار بوده است. نماهنگ «زخم انگور» در مدت بیش از پنج دقیقه روایتگر واقعه شهادت امام رضا(ع) توسط مأمون عباسی است که در نماهنگ آن تصویرهایی از بارگاه ملکوتی رضوی، حضور زائران در مراسم عزاداری ایام پایانی صفر و همچنین صحنه‌هایی از مجموعه تلویزیونی «ولایت عشق» به چشم می‌خورد. نماهنگ «روضه پرچم» نیز در مدت نزدیک به چهار دقیقه، حال و هوای زائران و مجاوران را در مراسم سوگواری شهادت امام هشتم(ع) در مشهدمقدس به ویژه حرم مطهر به تصویر می‌کشد. 
علاقه‌مندان می‌توانند این دو نماهنگ را از طریق مراجعه به صفحه آپارات مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aparat.com/aqart.ir تماشا کنند. 
شایان ذکر است، این مؤسسه به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، آثار متنوعی همچون پادکست، نماهنگ، سرود و... تولید می‌کند که این آثار از صدا و سیما و همچنین شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی