پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۶

دومین واحد پذیرش بستری بیمارستان رضوی افتتاح شد

دومین واحد پذیرش بستری بیمارستان فوق تخصصی رضوی ویژه پذیرش بیماران بستری بخش‌های جراحی در ساختمان شماره 2 این بیمارستان افتتاح شد. 

به گزارش آستان نیوز، این واحد پذیرش جدید به منظور تسهیل و تسریع فرآیند پذیرش و ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران با 5 باجه پاسخ‌گویی به مراجعان در فضایی مناسب راه‌اندازی شده است. 
بیمارستان رضوی یک بیمارستان جنرال و بزرگ است که تعداد پذیرش روزانه آن نیز بالا است، از همین رو خدمات آن در دو ساختمان یک و دو به بیماران ارائه می‌شود.
در گذشته پذیرش بیماران تنها در واحد پذیرش ساختمان شماره یک انجام می‌شد، اما با راه‌اندازی واحد پذیرش جدید، بیمارانی که قرار است در بخش‌های جراحی ساختمان شماره 2 بستری شوند، می‌توانند فرآیند پذیرش خود را در این ساختمان انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بخش‌های جراحی منتقل شوند. 
تفکیک پذیرش بیماران بخش‌های جراحی ساختمان شماره 2 بیمارستان رضوی از بیماران قلبی و زنان که در ساختمان شماره یک این بیمارستان پذیرش می‌شوند، موجب تسریع فرآیند پذیرش و رضایتمندی تمامی بیماران خواهد شد.
در حال حاضر کودکان با مادران خود می‌توانند به اتاق بازی در بخش جراحی کودکان منتقل شوند و پدر با آرامش‌خاطر فرآیند پذیرش فرزند خود را در این واحد جدید انجام دهد. 
ضمن این‌که در راستای تکریم بیشتر بیماران، امکانات رفاهی در این واحد پذیرش برای مراجعان فراهم شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

افطار تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم امام رضا(ع)
تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‎های آنان در حفظ…

تلویزیون اینترنتی