پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرا شد، 
۱۴۰۱-۰۷-۰۸

برگزاری نشست «بصیرتی جهادتبیین» در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) 

در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست «بصیرتی جهادتبیین» ویژه بانوان بسیجی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست «بصیرتی جهادتبیین» ویژه بانوان بسیجی با حضور مادران، خوهران و همسران شهدا همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد‌.
حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد در این نشست ابراز کرد: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌های مادران و همسران شهیدی است که مربی و مشوق رزمندگان بودند.
وی افزود: یکی از مهمترین عرصه‌های جهاد برای بانوان در عصر کنونی، جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی است. 
نژادمحمد با اشاره به اینکه جهاد تبیین بر زنان هم واجب است، عنوان کرد: حضرت فاطمه، حضرت زینب و حضرت معصومه (سلام الله علیهم اجمعین) از زنانی بودند که در سه مقطع حساس تاریخ که دست امام بسته بود، برای دفاع از دین قیام کردند و حقایق را تبیین کردند.
وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که بازخوانی دستاوردها و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است، گفت: اگر ما حقایقی مثل دفاع مقدس را روایت نکنیم دشمن وارونه جلوه خواهد داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی