پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۱

برپایی جشن آغاز سال تحصیلی مهدالرضا و پیش دبستانی شکوفه‌های رضوی در میقات الرضا(ع)

 جشن آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مهدالرضا و پیش دبستانی شکوفه‌های رضوی در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.  

به گزارش آستان نیوز، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مهدالرضا و پیش دبستانی شکوفه‌های رضوی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و والدین نونهالان در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.  
در این برنامه  تعداد ۲۳۹ نوآموز به اتفاق والدینشان پس از زیارت مرقد برادر گرامی حضرت امام رضا(ع)، خیرمقدم مهدی قاسم زاده مدیر این آستان مبارک، بهره مندی از برنامه‌های شاد فرهنگی و سازماندهی در قالب ۱۲ کلاس در شهر طبس و روستاهای محمدآباد و جمز همزمان با سایر مهدالرضاهای آستان قدس رضوی در سطح کشور رسما سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
مهدالرضا و پیش دبستانی شکوفه‌های رضوی با رویکرد ارائه مفاهیم قرآنی مبتنی بر آموزه‌های رضوی و الگوگیری از سبک و سیره زندگانی حضرت امام رضا(ع) به نونهالان و با محوریت موضوعات تدریسی سرفصل‌های آموزش و پرورش و دروس مهدالرضا قریب به  20 سال است که در شهرستان طبس فعالیت می کند.
لازم به ذکر است امسال به دلیل استقبال زیاد در روستای موقوفه جمز آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) نیز مرکز مهدالرضا راه اندازی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی