پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۱

عرضه آثار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس در هفتمین نمایشگاه کتب حوزوی

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با عرضه 350 اثر در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حضور فعالی خواهد داشت.

به گزارش آستان‌نیوز، هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی با مشارکت معاونت علمی حوزه علمیه خراسان، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد مقدس ویژه طلاب، استادان و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان درمدرسه آیت الله العظمی خوئی(ره) دایر می‌شود.
بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز در این نمایشگاه که با حضور ۱۴۰ ناشر معتبر کتب حوزوی و معارف اسلامی با موضوعات کتب تخصصی حوزوی، درسی، کمک درسی و علوم دینی، علوم و معارف اسلامی، شهدا و دفاع مقدس، خانواده و اخلاق و کودک و نوجوان برگزار می شود، حضور یافته و به عرضه تازه‌های نشر خود می‌پردازد.
قرآن و حدیث، سرگذشت نامه‌ها و سیره‌ معصومین، تاریخ، فرهنگ و سیره رضوی، انقلاب اسلامی و اخلاق و تربیت اسلامی  برخی از موضوعات کتاب های عرضه شده بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در این نمایشگاه است.
شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی ومعارف اسلامی به همراه بن کارت حمایتی ویژه طلاب، اساتید و پژوهشگران از تاریخ 14 تا 21 مهرماه از ساعت 8:30 تا 17 در مدرسه آیت الله العظمی خوئی(ره) مشهد مقدس برپا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی