پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آغازین روزهای مهرماه صورت گرفت،
۱۴۰۱-۰۷-۱۲

بازگشایی مهدالرضا و پیش دبستانی امام رضا(ع) سبزوار

در آغازین روزهای مهرماه سال جدید آموزشی مهدالرضا و پیش دبستانی امام رضا(ع) سبزوار وابسته به موسسه و بقاع متبرکه سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی  آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با آغازین روزهای مهرماه مراسم جشن آغاز سال تحصیلی 1402_1401 مرکز مهدالرضا و پیش دبستانی امام رضا(ع) سبزوار همراه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط نونهالان و با حضور والدین درفرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار برگزار شد.
این مرکز قرآنی در راستای ایجاد زمینه ارتباط و انس با قرآن کریم، تربیت دینی، آموزش قصه، شعر و سرودهای دینی، حفظ آیات و روایات کاربردی با شیوه‌های بازی و اشاره، آموزش اصول و فروع دین، آشنایی با پیامبران و امامان علیهم السلام و تقویت ارزش‌های مذهبی در بین نونهالان از مهر ماه سال 98 شروع به فعالیت کرده است و با بهره گیری از مربیان متعهد و متخصص مشغول آموزش به کودکان پنج سال تمام است.
امسال نیز روال سال‌های گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه در سال تحصیلی جدید آموزش ۱۵۰ نفر از نوآموزان را در قالب یازده کلاس آموزشی آغاز کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی