پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۵

دبیرستان حق پناه اصفهان معطر به نور امام رضا(ع) شد

همزمان با ایام عزاداری پایان ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) و شروع سال تحصیلی جدید در ابتکاری خلاقانه خادمیاران رضوی در دبیرستان نمونه دولتی حق پناه حضور یافتند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، به همت کانون تخصصی قرآن و عترت خدمت رضوی استان و مسئولین دبیرستان نمونه دولتی حق پناه شروع سال تحصیلی جدید در ابتکاری خلاقانه نسبت به سال های گذشته بسیار متفاوت برگزار شد و حال و هوایی امام رضایی داشت.
روز اول مهر یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی برای هر دانش آموز در هر رده سنی است که از هفته ها قبل از مهرماه برای بازگشایی مدرسه روزشماری می کند و چه زیباست که این بازگشایی همراه با نور معنویت امام رضا(ع) باشد.
دانش آموزان دبیرستان حق پناه، در این روز وقتی وارد می شوند خود را متبرک به پرچم سبز رنگ امام مهربانی ها می کنند و همراه با جمعیت زمزمه می کنند: ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم، تا قیامت ای رضا جان سر ز خاکت برندارم، منم خاک درت غلام و نوکرت.

در این فضای معنوی با جوانی مواجه می شوم که صلوات خاصه امام مهربانی ها را زمزمه می کند و وقتی پرچم متبرک امام رضا(ع) را در دستان خود می بیند ناخودآگاه اشک از چشمانش سرازیر می شود. وقتی علت را می پرسم می گوید مهرماه امسال خیلی شروع زیبایی بود و برای ادامه راه از امام رضا(ع) کمک می گیرم تا بتوانم به مدارج بالای علمی برسم و برای کشورم مثمر ثمر باشم.
پدر خانواده از این ابتکار خلاقانه و معنوی تشکر می کند و ابراز می دارد با توجه به هجمه عظیم تبلیغاتی که دشمن برای جوانان ما مهیا کرده است تنها راه و بهترین راه توجه به ائمه اطهار(ع) و قرآن کریم است که بتواند این فشار عظیم تبلیغاتی را خنثی و جوانان ما را در برابر آن ها بیمه کند. چون این سفارش پیامبر اکرم(ص) است که با چنگ زدن به  ریسمان الهی مطمئنا گمراه نمی شوید و این سرمایه گذاری معنوی و آشنایی با مفاهیم متعالی ائمه اطهار(ع) که در آینده با برنامه های معرفتی و آموزشی بیشتر نیز خواهد شد جوانان ما را در برابر دشمنان اسلام مصون می کند.
لازم به ذکر این مراسم باشکوه با حضور مسئولین آموزش و پروش، شهرداری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مصطفی حجه فروش دبیر کانون های خدمت رضوی اصفهان برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی