پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۵

اجتماع عظیم خادمیاران آران و بیدگلی‌ در سوگ شهادت امام رضا(ع) با شمع گردانی

آیین تسلیت گویی به جوان ‌ترین امام همراه با شمع گردانی خادمیاران رضوی در قالب اجتماع عظیم شهروندان آران و بیدگلی در حرم امامزاده قاسم(باب المراد) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خادمیاران آران و بیدگلی در شب شهادت امام رضا(ع) با شال‌های سبز در گردن‌ و شمعدانی‌های سبز در دست و ذکر رضا جانم بر لب وارد صحن باب المراد شدند و در کنار شهروندان ولایت مدار، مومن و مذهبی در سوگ شهادت امام مهربانی‌ها سینه زدند و نوحه خواندند.
توزیع سربندهای یا علی بن موسی الرضا(ع) بین عزاداران به‌ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان و عطر چای چایخانه صلواتی در صحن باب المراد نیز تو را به حال و هوای و معنوی صحن‌های رضوی می برد.
سخنرانی مسئول کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل با تاکید بر توفیق خدمت رضوی در این شهرستان و عمل به خواسته رسول الله مبنی بر  حب و ولای اهل بیت(ع)، ولایت مداری و ترویج فرهنگ علوی با محمل رضوی را تبیین کرد.
عباس آذرباد با تقدیر از مدیریت اجرایی باب المراد در برگزاری آیین باشکوه شمع گردانی خادمیاران رضوی و حضور عزاداران افزود: امروز کشور ما امنیت و حجاب را مدیون خون شهدا و سردار سلیمانی است که حتی از نامش ترس و واهمه دارند.
شعرخوانی علی اصغر صفارزاده ذاکر نوجوان اهل بیت(ع) و شرکت کننده در برنامه تلویزیونی معلا نیز حال و هوای بسیار حماسی و معنوی به مراسم بخشید و قلب‌های سوخته و دل های شکسته را منقلب و متحول کرد.
آیین شمع گردانی خادمیاران رضوی در صحن باب المراد آران و بیدگل با رایحه مهدوی و عطر تاب مهدویت و اجرای همگانی سوگواران با قطعه سلام فرمانده متبرک شد و عزاداران بر سر خوان اطعام خیران پذیرایی شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی