پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۴

برگزاری مراسم عزاداری رسول مهربان و کریم اهل بیت(ع) در ریحان شهر

مراسم عزاداری رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام‌حسن مجتبی(ع) با حضور خادمیاران رضوی در محل مسجد ولیعصر ریحان شهر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام محمدعلی قوام آبادی، مسئول کانون محله ای مسجد ولیعصر ریحان شهر زرند در این مراسم گفت: جزیره العرب در طول تاریخ همواره شاهد حوادث بسیاری بوده که با پیدایش اسلام و مطرح شدن مسائل دینی صفحه تاریخ عرب قبل از اسلام تغییر اساسی کرد و به تاریخ اسلام تعییر یافت، و شیوه های غلط زندگی آنان با ورود اسلام دگرگون شد.
 
وی ابراز داشت: جاه طلبان وهواپرستانی که منافع مادی خود را در خطر می دیدند تلاش کردند از پیشرفت دین جلوگیری کنند اما پیامبر عظیم الشان اسلام در مقابل تمام سختی ها ایستادگی کردند و با طاغوت و طاغوتیان به مبارزه پرداختند و به پیروزی دست یافتند.
 
قوام آبادی  با اشاره به رفتار و اخلاق حسنه پیامبر(ص) اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشرفت دین اسلام و محبوبیت پیامبر اکرم(ص) بین مردم داشتن اخلاق حسنه ایشان بود.
 
وی تبیین معارف دینی و فضائل اخلاقی پیامبر اسلام را مهم برشمرد و تاکید کرد: باید با تبیین حقایق اسلام و آرمان های دفاع مقدس نوجوانان و جوانان را نسبت به توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان آگاه کنیم.
گفتنی است در این مراسم مداحی در وصف اهل‌بیت علیهم‌السلام و توزیع غذای نذری  صورت گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی