پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۲

همایش «یاوران وقف» در میقات الرضا برگزار شد

همزمان با ایام دهه وقف همایش «یاوران وقف» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت دهه وقف همایش «یاوران وقف» با حضور حجت الاسلام و المسلمین صاف امام جمعه موقت، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، حجت الاسلام و المسلمین بخشی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی، قاسم زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی طبس در تالار میقات الرضا برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین صاف در این همایش گفت: موقوفه ۷۰۰ ساله آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به عنوان الگوی شاخص در امامزادگان کشور نشانگر تدین و اعتقادات مذهبی مردم این دیار از قدیم الایام است.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین بخشی‌پورمدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی در سخنانی ابراز کرد: شهرستان طبس در موضوعات وقف و قرآنی در استان پیشتاز است.
وی افزود: هر کس در راستای برگزاری برنامه‌های قرآنی تلاش نماید توشه‌ای برای آخرت خود برداشته است و در این راستا شهرستان طبس بسیار خوب درخشیده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی در ادامه از میزبانی شایسته آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم استان قدردانی کرد.
 تجلیل از واقفان نیک اندیش، عوامل برگزاری و مسئولان کمیته‌های مسابقات سراسری قرآن کریم استان خراسان جنوبی و خادمین و هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان طبس ازدیگر برنامه‌های اجرایی در همایش «یاوران وقف» بود که به همت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی