پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۶

اجرای طرح رواق رضوی در جوار شهدای گمنام جیرفت

در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام طرح رواق رضوی در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام مصلای شهر جیرفت برپا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به اجرای طرح رواق رضوی در این شهر اظهار داشت: این طرح در راستای بزرگداشت مقام امام رضا علیه السلام و به منظور ارائه خدمت بیشتر به مردم برگزار شد.
 
پیرنیا بیان داشت: خادمیاران جیرفتی با عشق به امام مهربانی‌ها در ایستگاه‌های صلواتی رضوی به عاشقان اهل بیت خدمت‌رسانی کردند.
 
مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به نوع فعالیت غرفه‌ها خاطرنشان کرد: در ایستگاه سلامت، در قسمت بانوان و آقایان خدمات کنترل وزن و فشار خون ارائه گردید.
 
وی افزود: در ایستگاه مشاوره حقوقی با حضور چند نفر از حقوقدانان خادمیار رضوی، مشاوره حقوقی به مراجعین ارائه شد.
 
پیرنیا عنوان کرد: ارائه خدمات مشاوره خانواده، هنر، کارآفرینی و اشتغال، بانوان و خانواده از دیگر اقدامات در طرح رواق رضوی در شهرستان جیرفت است.
 
مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت ادامه داد: با همکاری خادمیاران طبخ و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای نذری میان نیازمندان شناسایی شده در سالروز شهادت امام مهربانی‌ها انجام شد.
 
پیرنیا گفت: عزاداران امام مهربانی‌ها در حاشیه این مراسم مذهبی ضمن بازدید از رواق‌های خدمت رضوی، از نمایشگاه افلاکیان خاکی که با همت هیئت شهدای گمنام و کانون رهروان شهدا برپا شده و آثار و خاطرات شهدا را ارائه می‌نماید، بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی