پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۶

کاروان‌های زائرین پیاده از استان کرمان به سمت مشهد الرضا راهی شدند

مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) گفت: با هدف ترویج فرهنگ رضوی و شناخت سیره و سنت ثامن الحجج امام رضا(ع) تعداد ۳۰۸ نفر از مناطق محروم و کم برخوردار و زائر اولی به مشهد مقدس عازم شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمد حسینخانی، افزود: این زائران از شهرستان‌های رابر، کرمان، ساردوییه و بافت بودند، که مسافت ۵۵ کیلومتری از ملک آباد(ابتدای اتوبان باغچه) به سمت حرم مطهر را پیاده روی کردند.
 
وی گفت: زائراین به مدت ۴ شب و۳ روز در مرکز فرهنگی و تفریحی جوادالائمه ارتش اسکان یافتند.
مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان گفت: این کاروان پیاده یک وعده متبرک غذایی را میهمان مهمانسرای حرم بود.
 
به گفته وی، این کاروان با پشتیبانی آستان قدس رضوی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، میهمان موکب رایت العباس کرمانشاه واقع در مجموعه فرهنگی و تفریحی جوادالائمه ائمه بود.
 
حسینخانی گفت: در شب رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین امام رضا (ع)، دو برنامه فرهنگی برگزار شد که با سخنرانی، مدیحه سرایی، دمامه زنی همراه بود و در پایان با اهدای لوح از خیرین و مجموعه ارتش که در این پیاده روی همکاری داشتند، قدردانی شد.
 
مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان اظهار داشت: در بین زائران این کاروان زیارتی بسته متبرکی توزیع شد و در روز شهادت ولی نعمتمان امام رضا(ع) و مقارن با پایان سفر کاروان، دست‌اندرکاران این امر مبارک با مدیحه سرایی و برافراشته کردن پرچم متبرک آستان قدس رضوی، زائران را بدرقه کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی