پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۱

دیدار خادمیاران آذربایجان شرقی با خانواده شهید اجاقی

خادمیاران رضوی در استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل شهید راه امنیت حسین اجاقی به مقام شامخ شهید ادای احترام کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، خادمیاران آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام با حمل پرچم متبرک بارگاه امام رئوف و با همراهی شاکری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و معاون خدمت رضوی، معاون هماهنگی، معاون خادمیاری و مسئول امور بانوان و خانواده دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان در منزل شهید حسین اجاقی حاضر شدند و در حضور پدر، مادر، بستگان شهید به مقام شامخ شهید راه امنیت، بسیجی از جان گذشته ادای احترام کردند.
 
در این مراسم که در فضایی سرشار از معنویت و آکنده از حزن و اندوه در فراق شهید برگزار شد، خانواده شهید از حضور و تفقد خادمیاران قدردانی نموده و اظهار امیدواری کردند که به زودی به بارگاه حضرت شمس الشموش مشرف شده و عرض تشکر و ادب خود را محضر ملک پاسبان آستان رضوی تقدیم دارند.
 
در ادامه شاکری مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی خطاب به خانواده شهید گفت: جمع حاضر سفرا و خادمیاران آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام هستند که جهت عرض ادب به محضر خانواده شهیدی که حسینی وار فرزند خود را تقدیم راه امام حسین علیه السلام نموده اند و ادای احترام به مقام والا مرتبه شهید حسین اجاقی خدمت رسیده اند.
 
شاکری تآکید کرد: خون پاک این شهید مانند خون مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام حرکت انسان ساز و متعالی مکتب تشیع را در جامعه ایران و جهان سرعت خواهد بخشید. شهادت این جوان پاک حرارتی در قلوب مومنین شعله ور ساخت که هیچ وقت سرد نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی